Monday, June 6, 2016

Move on

Assalamualaikum ,

Baru je habis tengok satu video Dr Asri.

Alhamdulillah Allah pilih aku untuk masuk bulan Ramadhan,
alhamdulillah.

Rasa emo lately.
Masih ingat lagi doa doa yang aku doakan setiap ramadhan,
ramadhan sebelum2 ni.
semua doa Allah makbulkan.
even if Allah tak makbulkan, i know its the best for me.

MEmang manusia selalu menzalimi diri sendiri,
aku pon sama .
i pray to God supaya " if it is bad for me, palingkan dia, dan palingkan aku"
but here i am, still cant moving on.

Zalim,
Sakit pada masa yang sama.
kerana kehendak aku sendiri.

Kadang aku takut dengan masa depan, malah takut hendak membuat keputusan,
tapi bukankah aku sepatutnya lebih pandai mengawal keadaan?
setelah banyak peristiwa berlaku kepada aku?
mungkin aku masih tak cukup matang untuk belajar dari masa lalu.

Ya Allah,
rezekikan lah aku untuk terus berdoa,
terus meminta

erm

bye




No comments:

Post a Comment